Platform dagangan MetaTrader 5

Dari reputasi yang mengagumkan dari pendahulunya, platform dagangan FxPro MT5 menyediakan semua yang anda perlukan untuk berdagang di pasaran kewangan. MT5 mudah digunakan dan disesuaikan sepenuhnya untuk menyesuaikan gaya dagangan anda.

Buka Akaun

FxPro dua kali dinamakan sebagai "Broker MT5 Terbaik" di UK FX Awards 2015 dan 2016. Muat turun platform MT5 pada desktop atau di jalan raya dengan MT5 pada peranti iOS dan Android.

Ciri-ciri utama

MetaTrader 5 adalah platform berasaskan web yang hebat yang memberi anda akses ke pasaran global tanpa perlu memuat turun atau memasang perisian.

MT5 membolehkan anda mencatat aset pada 21 rangka masa yang berbeza dan memberi anda keupayaan untuk membuka sehingga 100 carta pada bila-bila masa.

Bandingkan ciri dan fungsi platform dagangan kami: MT4, MT5 dan cTrader. Jadual Perbandingan Platform


Masih ada soalan tentang MetaTrader 5?
Hubungi Sokongan Pelanggan kami

Desktop & Web MetaTrader 5

MetaTrader5 adalah platform all-in-one yang menyediakan semua alat untuk berdagang di pasaran kewangan dunia. MT5FxPro mudah digunakan dan disesuaikan agar sesuai dengan gaya dagangan anda.

MetaTrader 5 untuk telefon bimbit

Mahu berdagang bergerak, MT5 mobile membawa pesanan baru dan maklumat pasar terperinci terus ke peranti telefon anda. Tersedia untuk iOS dan Android.