Platform Dagangan FxPro MT4: Gabungan Menang

MetaTrader 4 telah menetapkan dirinya sebagai standard industri. Menggabungkan antara muka pengguna yang intuitif dengan persekitaran kaya ciri yang boleh disesuaikan, platform dagangan MT4 menyediakan segala-galanya yang diperlukan oleh pedagang untuk mencarta aset, membuat pesanan dan mengurus kedudukan.

Buka Akaun

Infrastruktur transaksional yang maju, harga yang kompetitif dan pelaksanaan pesanan tinggi * tanpa intervensi transaksi - salah satu gabungan terkuat dalam perdagangan forex dalam talian.

Ciri-ciri utama

Platform MT4 direka untuk memudahkan pengalaman transaksi yang lancar dan efisien. Muat turun MT4 dan akses tiga jenis grafik yang berbeza, sembilan bingkai masa, lima puluh petunjuk teknikal dan antara muka sepenuhnya disesuaikan.

Bandingkan ciri dan fungsi platform dagangan kami: MT4, MT5 dan cTrader. Jadual Perbandingan Platform


Masih ada soalan tentang MetaTrader 4?
Hubungi Sokongan Pelanggan kami

MetaTrader 4 Desktop & Web

Dengan akses kepada tiga jenis carta yang berbeza, sembilan rangka masa, lebih daripada lima puluh penunjuk teknikal prapasang dan antara muka yang boleh disesuaikan sepenuhnya, MetaTrader 4 memberi anda keupayaan untuk memantau pasaran dengan tepat.

MetaTrader 4 untuk telefon bimbit

Dengan FxPro MT4 Mobile, anda boleh menikmati platform dagangan yang paling popular di telefon anda, di mana saja bila-bila masa. Tersedia untuk iOS dan Android